Travel diaries - enjoying the sun of Italy

Aeg on eelviimaseks "travel diaries" postituseks! Vähemalt mõneks ajaks on siis selle seeriaga kõik, kuigi saladuskatte all võin öelda, et ilmselt on plaanis septembri lõpus veel pisikesele Euroopa ringreisile minna, niiet eks peale sedagi toon blogi kaudu oma kogemused teieni. Kuid praegu räägime siis Itaaliast - täpsemalt just Veneetsiast.

It is the time for almost the last blogpost in my "travel diaries" series. Well, for now at least. But I can tell you that at the end of September I am going to explore Europe some more and don´t you worry - I am going to bring my adventures to you, too! But right now, let´s talk about Italy (and Venice)!

Veetsime Itaalias kokku tegeikult vaid pea kaks ööpäeva. Sõitsime sinna Salzburgist rongi ja bussiga. Mõlemast saime imelisi vaateid, kuna sõitsime peamiselt mägede vahel (meil on sellest palju videosid ka mida loodan ükshetk teiega jagada). Jõudsime Veneetsiasse 26. mai lõuna paiku, kuid kuna meie majutus oli hoopis seal lähedal asuvas linnakeses Treviso ning teadsime, et järgmise päeva veedame niikuinii Veneetsias, otsustasime tol päeval keskusesse minemata jätta. Ja alguses oli tegelikult ka sinna saamine väga segane, kuna bussijaam on justkui Veneetsia hästi piiri peal. Oleksime peaaegu võtnud väga kalli vesitakso, et keskusesse sõita (arvasime, et see on kaugel), kuigi tegelikult oli "päris" Veneetsia algus vaid jalutuskäigu kaugusel. Küll aga veidi segase jalutuskäigu, läksime lihtsalt sisetunde järgi üle suurte maanteede ja sildade. Võibolla seepärast oligi see nii keerukaks tehtud, et kõik kalli takso kasuks otsustaksid... Igaljuhul läksime meie rongile ja poole tunni pärast olime Trevisos, kus oli meil selle kahe nädalase reisi teine ja viimane majutus, mille eest maksime. Ööbisime imearmsas AirBNB´s. Niiiiii hea oli üle pika aja käia dušši all ja magada voodis! Austrias ööbisime ju vaid telgis ning viimati saime end dušši all pesta Brüsselis.

We were in Italy only about 2 days. We went there from Salzburg with a train and a bus. Those rides were amazing because we mostly passed Alps all the time. Arrived to Italy on the 26th of May and as we knew that we had booked our stay in Treviso which was half an hour train ride away from Venice and tomorrow we would have the whole day to discover Venice, we took the train to Treviso right away. Actually, getting from the Venice bus station where we arrived to the more center of Venice (like where the trainstation was) was very difficult. It would been easy to take the expensive water taxi, but actually the station was just a short walk away, just there were no signs for you to know that. But we were smart and found our way to the trainstation for free and in about half an hour we were in Treviso and in out AirBNB.

Itaalias oli tol päeval, mai lõpus meie jaoks ikka päris palav. Ikka üle 30 kraadi. Aga muidugi oli see ka kõige lõunapoolsem sihtkoht meie reisi vältel. See oli esimene päev reisi jooksul, kus oli ikka tõeliselt soe ning saime suve tunde kätte. Õnneks oli Veneetsias mitu kohta, kust sai tasuta joogivett võtta. Ning veidi jahutas õhku ka ümberringi olev vesi. Nagu ilmselt igaüks teab, Veneetsia on linn mis on ehitatud vee peale ja just see teebki selle eriliseks. Just selle (ja ka söögi pärast) me sinna minna tahtsimegi.

When we were in Venice, it was really hot. It was the end of the May and in Estonia at that time it is never so hot. Over 30 degrees. And that was the first day of our trip that we really felt the summer coming. Fortunately, there were many fountains where you could fill your water bottle for free. As everyone knows, Venice is built on water and that is what makes it so special. And that (and the food also) is why we decided to choose Venice as our destination.

Need pisikesed tänavad ja vanadest tellistest seinad olid ideaalsed pildistamiseks! Muidugi olid mul ka uued prillid ees ning ka natuke meiki näos ja ehteid küljes (üle pika aja), mis muutsid poseerimise minu jaoks veelgi nauditavamaks. Pluss mul oli sel päeval veel imeime hea tuju, niiet Itaaliast ja sellest päevast on mul meeles vaid kõige positiivsemad emotsioonid. :)

Those small streets were perfect for taking photos. Ofcourse, the new glasses and a little bit of makeup also helped as I had not glammed myself up for a long time. And I had a really supergood mood that day, so when I think of Italy, only positive thoughts come to my mind. :)

Üks vahva pitsamüüa, kes oli nõus ka pilti jaoks veidi poseerima. :D Pitsa oli odav ja imehea (nagu all olevalt pildilt mu näost ilmselt näha ka on)!

One very friendly man who selled pizza and was willing to pose for a picture. The pizza was pretty cheap and delicious (as you can probably see from the picture down below, look at my happy face)!

Me küll eeldasime, et Veneetsias on sellisel ajal tohutult turiste ja eks seal keskväljakul ning põhitänavatel oligi, kuid seal on nii ohtralt pisikesi ja tegelikult veel vahvamaid tänavaid, mis olid peaaegu et inimtühjad. Ideaalne võimalus Veneetsia avastamiseks ilma trügimiseta. Ja nagu alati, soovitan igas sihtkohas, ükskõik kus reisid, käia radadel, mis jäävad põhilistest turistikohtadest eemale. Veneetsia on väga lõunamaalik just selle poolest, et need pisikesemad tänavad on, kuidas öelda... armsasti veidi korrast ära. :D Natukene kulunud värv ja muu seesugune jätab mõnusa lõunamaalise ja natukene boheemlasliku mulje. Ja need pisikesed sillad üle kanalite... nii kena!

We thought that at that time Venice will be full of tourists. And there were many on the main streets and the main squere, but we were happy to see that the smaller streets were almost empty. It made exploring so much more fun and actually I liked the smaller streets even more. As always, I recommend checking out the places that tourist usually do not go and you will get an even better understanding of the place your in.

Itaaliast on väga palju vahvaid suveniire, mida tuua. Kaasaarvatud kõik maskide teemaline. Kuid soovitan kindlasti suveniiride ostmiseks põhitänavatelt kõrvale põigata - leiate sealt samad suveniirid poole odavamalt. Aga eks see kehtib igalpool.

There are many awesome souvenires to bring fome from Italy. But a little tip for travelling - buy them from not the main streets, because you will find the same things with half the price from smaller streets.

Gondlid on küll imeilusad, aga nendega me ei sõitnud. Istusime jalad vee ääres ja nautisime hoopis seda, kuidas teised sõitsid. Lihtsalt tunni aja eest kuskil sada eurot maksta tundus veidikene üle hinnatud... Aga nagu ma alati ütlen - rumal pole mitte see, kes palju raha küsib, vaid see, kes maksab! Kuid kes suudab seda endale võimaldada, siis usun, et see on kindlasti maruvahva. :)

We did not take the boat ride, although it looked really cool. We just found a 100 euros for one hour a little too much for us. But if you have the money, this will definitely be an awesome way to explore Venice.

Muidugi peab Itaalias olles ka gelatot sööma. Eriti selle palava ilmaga oli jäätis superhea jahutus.

Ofcourse, when in Italy, gelato is a must!

Enne bussi peale minekut sõime pitsat ka veidi korralikumas välirestoranis ning muidugi proovisime ka Itaalia veini. Kui lahe on see, et nad serveerivad tavaliselt enne sööki ka krõpse? Panin seda ka kunagi Roomas käies tähele. Õhtul üpris hilja istusime bussile, et juba hommikuks olla Budapestis! Aga sellest täpsemalt järgmises "travel diaries" postituses. ;)

Before going to the bus we sat down, eat some more pizza and drank Italian wine. Btw, how cool is that they usually serve chips as an appetizer in Italy? And later that night, we sat on a bus to be in Budapest in the morning. But about that in the next blogpost!

6 kommentaari

1. Oh, Veneetsia.. Käisin seal eelmisel aastal ja nüüd tuli suur igatsus tagasi minna.

Vastused
    1. Jaa, see on seda väärt. :) Itaaliast on mulle väga hea mulje jätnud veel ka Rooma.

Kustuta
  2. Veneetsia on imekaunis, minu üks lemmikpaiku... :)

Vastused
    1. Hehe.. loodan, et me pildid aitasid ilusaid mälestusi sest kohast Sulle tagasi tuua :P

Kustuta
  3. Ma käisin Veneetsias kuskil 10 aastat tagasi ja tubdub, et see pole üldse muutunud :) Eriti kui nägin su ühe pildi taustal neid maske - mul siiamaani ilutseb üks kena roosa mask, mis ootab maskiballile minekut ;p Täitsa tahaks seda kohta uuesti külastada.

Vastused
    1. Jaa.. mul on kōige parem meel just selle üle, et seal poldki kōik tänavad turiste täis :D aga me tõime kah mōned maskid koju, küll aga magnetite näol :)